Pages

Subscribe:

About

Gs Blogcu

Labels

24 Ocak 2013 Perşembe

Joe Allen Röportajı

     Liverpool kulübü Swansea'dan transfer ettiği 22 yaşındaki yıldız orta saha oyuncusu ile Liverpool taraftarları için bir röportaj gerçekleştirmiş:



İlk kramponlarını hatırlıyor musun ?

Hatırladığım kadarıyla üzerinde mavi okların olduğu bir çift krampondu. Muhtemelen yedi veya sekiz yaşlarındaydım. Sanırım aldığım ilk kramponlar onlardı ve onları gerçekten çok istemiştim.

Peki ilk oynadığın takım hangisiydi ?

Tenby idi. Tenby yerel bir takımdı ve dokuz yaşında iken Swansea takımına katılmadan önce Tenby'de oynuyordum. 

Peki ilk kazandığın ödül, kupa veya şampiyonluk neydi ?

Öyle sanıyorumki Tenby takımı ile birşeyler kazanmıştık. Çok net hatırlayamıyorum ama ligi veya kupayı kazanmıştık. Eminim ailem o gün kazandığımız madalyayı hala bir yerde saklıyordur. Bu tip şeyleri hep saklarlar.

Daha önce hiç ağladın mı ?

Çocukken ağladığım birkaç zaman olmuştu. Biraz huysuz ve geçimsiz biriydim çocukken. Önemli bir maçı kaybetmek dışında beni ağlatabilecek fazla birşey olduğunu sanmıyorum.

Peki futbol sahalarında kendine kimi örnek alıyorsun ?

Tam bir Zinedine Zidane hayranıyım ben. TV'de ne zaman bir maçı olsa hemen oturur ve onu izlerdim, gerçekten inanılmaz bir oyuncuydu. 

Peki ya ilk aşkın ?

Şunu söylemek zorundayım ki ilk aşkım Swansea City'dir benim. Çünkü ilk defa onlar için oynadım ve as takımda oynadığım ilk takımdı Swansea.

Peki bugün futbol oynayanlar arasında favori oyuncun kim ?

Bu muhtemelen birçok futbolsever için çok klişe bir cevap olacak. Fakat onlardan başka kimseyi düşünemiyorum. Xavi ve İniesta ! Yaptıkları işte en iyisi onlar.

Unutamadığın bir maç oldu mu ?

2006 yılında Swansea ile 1. lige çıkmak adına büyük bir şans elde etmiştik ve play offlarda final maçına çıkıyorduk. Fakat bu en iyi günüm olmadı çünkü kaybetmiştik. Ve birde Galler'in İtalya'yı Millenium Stadın'da yendiği maçı söyleyebilirim sanırım. Golü Craig Bellamy atmıştı. Ve tabii bazı unutamadığım rugby müsabakaları da yok değil.

Keşke ben de o gün sahada olsaydım dediğin bir maç var mı ?

Bence bu soruya verilebilecek en iyi cevap 2005 Şampiyonlar Ligi finali. O finali hayatım boyunca hatırlayacağım.

İleride teknik direktörlük yapma planların var mı ? Bunu düşünür müsün ?

Dürüst olmak gerekirse pek emin değilim. Stres ile başa çıkabilirim. Fakat yinede bunu söylemek zor çünkü bir futbolcu futbol oynarken sanki ömür boyu o sahalardan ayrılmayacakmış gibi düşünüyor. Oyunun içinde kalmayı çok isterim ama bir manejer olarak değil.

Futbolcu oynamasaydın ne olmayı düşünürdün ?

Ben hayatım boyunca hep futbolcu olmayı istedim. Fakat büyükbabam veteriner olmamı da istiyordu.

Konuşabildiğin başka diller var mı ?

Galce konuşabiliyorum. Okuldayken de biraz İspanyolca ve Fransızca öğrenmiştim fakat çoğu şeyi unuttum. Şu an da da takımdaki arkadaşlarımla İspanyolca mı geliştirmeye çalışıyorum fakat pek iyi gittiği söylenemez. Takımda birçok farklı dili konuşan oyuncular var fakat çoğunluk ingilizce konuşarak anlaşmaya çalışıyor.

Peki yemek yapabiliyor musun ?

Çok iyi bir aşçı olduğumu söyleyemem fakat uğraşıyorum. Jamie Oliver'ın yemek kitabını aldım ve oradan çalışıyorum. Favorimse İtalyan usulü tavuklu ve peynirli pilav.

Kaynak: Liverpool FC

0 yorum:

Yorum Gönder